• Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Waluta:

Kraj dostawy:

Sklep godny zaufania! Zadzwoń Tel. Raszyn -508494593, Tel. Połczyńska - 697998044

Formy płatności

WYSYŁKA I PŁATNOŚĆ


1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Istnieje także możliwość odbioru osobistego towarów w określonych punktach odbioru.

3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym w zakładce "Koszty wysyłki". Jest to orientacyjny czas dostawy. Przy wyborze opcji płatności "przelewem" tradycyjnym lub online do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu. W przypadku płatności karta płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu pozytywnej autoryzacji płatności.

4. Kupujący jest obciążany wybranymi przez siebie kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku dostawy zawartymi w zakładce "Koszty wysyłki" i podliczanymi automatycznie prze Sklep Internetowy w trakcie składania zamówienia. 

5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

6. Płatność za zamówiony towar może nastąpić karta płatniczą, za pobraniem (przy odbiorze towaru), lub przelewem na konto bankowe sklepu a w przypadku odbioru osobistego gotówką w kasie punktu sprzedaży.

Dostępne rodzaje kart płatniczych : 

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności on line jest firma Blue Media S.A.

8. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

9. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

Szybki kontakt
Zadzwoń: Tel. Raszyn -508494593, Tel. Połczyńska - 697998044
Napisz: Raszyn: kegelraszyn@nowobilski.pl / Warszawa: kegelpolczynska@nowobilski.pl
Kontakt